Werd het tot enkele jaren geleden nog afgedaan als bedrijfsjournalistiek en reclame inmiddels heeft contentmarketing sinds de succesvolle Obama-campagnes een enorme vlucht genomen.

Authentieke en zelfs exclusieve content werkt als een magneet op het publiek. Bedrijven en overheden zijn in staat om maatschappelijk relevanter te worden. Zij sluiten aan bij een internationale trend. Het publiek is verliefd op die verhalen. Acteur Kevin Spacey vertelt hoe belangrijk het is om met verhalen het publiek te boeien.  

Tien redenen om over te stappen op content marketing.

Plus: Tien X Trusted Media

 

 


 

 

Bij Jyske Bank, de derde bank van Denemarken, is er sprake van een mediarevolte. De Denen  hebben het recept gevonden hoe ze hun publiek anders en beter kan benaderen.

Ze ontwikkelden zich tot contentbedrijf: een multichannel journalistiek kanaal geworden. Ze leveren onlinecontent en stopten het geld voor sponsoring en adverteren in deze nieuwe aanpak. Jyske Bank koos ervoor om open, transparant te communiceren en trusted te worden. Niet alleen om het vertrouwen van het publiek te winnen, maar ook relevant te zijn.

Tachtig procent van Jyske bank TV wordt buiten de eigen kanalen bekeken. 

 

 


 

 

 

Onze vise is: Ga zelf uitgeven. Via onze Trusted Methode is op korte termijn resultaat te boeken.

Gebruik verhalen om uw publiek te bereiken. Dat is anders dan nu. Merken, bedrijven, ministeries richten zich van oudsher met campagnes, persberichten, interviews, partnering op klassieke uitgevers. Dat is niet meer nodig. Iedereen is uitgever. 

Lees verder: