NIEUW MAGAZINE

VOOR NEDERLANDERS MET LEVENSERVARING

TIJD VOOR LEVEN

Nederland heeft een primeur. Een nieuw magazine voor voor Nederlanders met levenservaring: LFTD. 

Miljoenen Nederlanders verkeren in een nieuwe, spannende levensfase. De kinderen zijn de deur uit en levenspartners hebben weer meer tijd voor elkaar. Er moet weer worden nagedacht over geld en vermogen, vrije tijd, gezondheid en huis en tuin.

LFTD is een kersvers magazine voor deze miljoenen Nederlanders. Het leven is leuk. Het leven is waard om geleefd te worden. Anders gezegd: het is weer TIJD VOOR LEVEN.

Daar gaat LFTD over!

Het redactieteam van Trusted Media Publishers produceert LFTD met passie. De basis: toegankelijk, inspiratie, advies en informatie. We combineren enthousiasme en deskundigheid bij het maken van het magazine.

GENERATIE X

Geboren tussen 1961 en 1980. De generatie geboren na de babyboomgeneratie. Praktisch ingesteld, zelfredzaam, relativerend en gekenmerkt door een no-nonsense mentaliteit. Ze zijn hoger opgeleid en hadden betere banen dan de leden van de protestgeneratie in dezelfde periode van hun leven. Als nieuwe generatieleiders zijn ze vooral gericht op samen doen, toegevoegde waarde, duurzame processen en het constructief benutten van de toenemende diversiteit.

SPECS

Formaat: A4 (half tabloid), 207 – 289 mm.

Verschijningsdata 2017: 11 september 2017, 11 december 2017.

Verspreide oplage: 495.290 (bruto), netto verspreiding 399.572.

Distributie: SPOTTA (grootste verspreider van huis-aan-huisbladen en folders in Nederland, onderdeel PostNL)

Doelgroep: Nederlanders met levenservaring. Postcodiaal geselecteerde huishoudens in heel Nederland.

VERSPREIDING

Selectieve distributie. Verspreid in wijken met een hoge selectiviteit in de doelgroep: Nederlanders met levenservaring jonge, die volop genieten van werk, familie en tijd voor leven hebben.

Overzicht postcodiale verspreiding door Spotta.

FORMAT

LEZERSPROFIEL

Magazine huis aan huis, gericht op Nederlanders met levenservaring die genieten van het leven, volop meedoen in de samenleving, koopkrachtig zijn, optimistisch en openstaan voor informatie.

ONLINE

Uiteraard is elke editie van LFTD goed vindbaar via de website www.lftd.nl,  via sociale media en kunt u uw verhaal gebruiken voor uw mediakanalen.

Vraag naar de mogelijkheden voor een goede seo-optimalisatie van de afzonderlijke branded content-verhalen, waardoor uw content ook op een goede Google-ranking kan rekenen.

BRAND VALUES

  • Inspirerend

  • Advies

  • Hollands

  • Sympathiek

  • Onderhoudend

  • Dicht bij de mensen

BEZOEKADRES

Trusted Media Publishers

Donauweg 10

1043 AP Amsterdam

(ruime parkeergelegenheid)

Website: www.trustedmedia.nl/lftd

CONTACT

Ons sales- en marketingteam is bereikbaar:

Mobiel: 06 – 22 97 39 90

Vast:     020 – 261 69 56

sales@trustedmedia.nl

TARIEVEN

1/1 advertentie in LFTD*

185 X 265  mm 

€9975,-

½ advertentie in LFTD*

 185 X 132 mm  

 €5985,-

Overige maten in overleg

* prijzen ex BTW

EXTRA

Native en branded content: +25%

Toeslag achterpagina: 20%

Toeslag cover 2 + 3: 10%

 

De algemene voorwaarden van Trusted Media Publishers BV zijn van toepassing, evenals de algemene advertentievoorwaarden van Trusted Media Publishers BV. 
INNOVATIE VERSPREIDING

VIA SPOTTA (ONDERDEEL POSTNL)