1. Vertel een authentiek verhaal.

2. Zoek altijd de dialoog.

3. Ondernemen is ook durven communiceren. 

1. De Quick Scan

De Quick Scan analyseert de sterkte en zwaktes van uw communicatie. Wat is nodig om met uw klanten en belanghebbenden in gesprek te geraken. 

2. Het Communicatieplan

Op basis van de Quick Scan kunnen we aan de slag met het communicatieplan. In samenwerking met de belangrijkste stakeholders in het bedrijf helpen wij u bij het uitzetten van de verschillende verhaallijnen. 

3. De Newsroom

In de newsroom wordt het communicatieplan uitgevoerd. Met aan het hoofd een newsroommanager zal de journalistieke storytelling worden geproduceerd en volgens afspraak worden weggezet. Dat gebeurt smart.  Optimaal ingericht voor social en met de juiste SEO-termen. Het doel is om de maximale engagement te bereiken. Afhankelijk van het formaat en de ambitie kan een newsroom in- of uitpandig worden georganiseerd.

4. De Content

Wij adviseren u over het juiste contentmanagement-systeem en we beschikken over infrastructuur voor relevante content: rss-feed en journalisten (woord en beeld).  

5. Feedback

Het opbouwen van een audience met engagement kost tijd. Daarom gaat de Trusted Media aanpak uit van een tijdlijn van minimaal een jaar. Vanuit de newsroom zullen er op maandelijkse basis rapporten over de voortgang komen zodat er in overleg kan worden gesproken voer de aanpassing van de verhaallijnen.

6. Crisis en Reputatie

Wie zijn platformen op orde heeft is klaar voor een crisis en het bijbehorende reputatiemanagement. Trusted Media staat in tijden van een crisis zij aan zij om u te adviseren. Deze tijd vraagt transparantie en het tonen van kwetsbaarheid.

 

 

1. Handel altijd pro-actief.

2. Maak gebruik van je eigen kracht.

3. Toon leiderschap door transparantie.