Column over het waarom van FrontPage

FrontPage

Column over het waarom van FrontPage

FrontPage is ontstaan op basis van onze ervaring als journalisten. Bedrijven, instellingen, gemeenten en provincies slagen er namelijk nog steeds niet in in om op een effectieve wijze media te bedienen. Een vrijwel lege nieuwssectie is voor journalisten geen hulpmiddel en voor een organisatie slechts een doekje voor het bloeden. Hoe bouw je als organisatie, die wat te vertellen heeft, wel de brug naar de media? 

Dat begint in de eerste plaats door te begrijpen waar journalisten en andere stakeholders behoefte aan hebben. Het antwoord is simpel: nieuws, informatie en service. In dit online tijdperk is het daarom verstandig om je te bedienen van een mediaplatform dat in de eerste plaats goed vindbaar is, compact en overzichtelijk is en waarmee de ‘hapsnap-mediastrategie’ tot het verleden behoort. Vanuit die praktijk is ook FrontPage ontstaan. Communicatiebedrijf Trusted Media en webontwikkelaar Performance Department leveren met FrontPage een product af dat elk bedrijf dat communicatie en pr serieus neemt, kan gebruiken. Met FrontPage krijgt u een instrument in handen om efficiënt en doelgericht uw PR in eigen hand te nemen. 

Ook bij de krant riepen we altijd: het laatste nieuws staat boven de vouw.

Wie geïntereseerd is in FrontPage kan uiteraard naar de website voor meer informatie, maar zoek contact en dan krijgt uw team een presentatie wat het nieuwe platform voor uw organisatie kan betekenen. De initiatiefnemers hebben de voordelen van FrontPage op een rijtje gezet in een speciale krant met daarin onderstaande.